Spiel-Abend

Hejhej. Här skiner solen som den brukar göra om söndagarna. Riktigt härligt faktiskt. Ska snart bege mig ut i värmen för att ta mig till dagens Lauftraining.

Igår var det "lekkväll" hos Maria. Per, Amelie och Elin hade bakat underbar kladdkaka. Vi hade charader och gjorde berättelser där man skriver en mening om vad som helst, för att sedan skicka vidare till den andra som fortsätter utan att veta vad den innan skrivit. Resultatet blev riktigt jäkla kul;

"Heidi från Tyrolen var ute på Rügen som är Tysklands största ö. Den som inte kan simma förtjänar att begå tidelag med näbbdjuret. Svetten rann och flödade och lämnade kvar en doft som påminde om när jag fick så dålig mage efter den där sourcream chipspåsen, 500 gram..."

Hahahahaha...

Nej jag måste verkligen plugga. Och laga lite mat. Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0