Stuttgart, München & Berlin next!

Hej alla läsare!

Jag och syster kom precis hem från stan. Har haft en mysig middag på en kinesrestaurang som serverar mycket god mat. Vi gick och tog en kopp te på ett Uni-Café där vi satt ett tag och snackade en massa skit.

Tidigare idag var vi på Lauftraining. Först på bion där vi övade gång till James-Bond-premiären. Det visade sig att vi verkligen, bokstavligt talat ska leva in oss i James Bonds karaktär, då killarna ska mucka med varandra på catwalken för att sedan ha slagsmål. Eftersom inte alla killar var där idag fick jag vara stand-in. Sedan övade vi på underklädes-durchgangen och då ska jag gå. Där var det en "förgiftningsscen" då Josip förgiftas av en cocktail och dör. Sedan kommer vi in i våra snygga undisar. Skitkul kommer det att bli!

Efter bian stack vi till den gamla vanliga Lauftrainings-lokalen, där Franceks team var på plats (frisörteamet som skulle välja ut de som skulle gå fårschowen). Vi som inte ville klippa vårt hår (7st) utan bara sätta upp det fick gå först. Vi gick bara två gånger sedan berättade en av frisörskorna att det var 5 som kommit med i showen. Det var med andra ord två som inte kom med. Och jag var en av dom... SOM KOM MED!!!!! Weeeeyyy... Fattar ni??? Jag ska till Berlin, Stuttgart och München och låta mig friseras av proffs. Skiiiiiittttttkuuuuuuuul! Amelie kom också med och hon ska klippa sitt hår, hon är snäppet modigare än jag, haha. Nej men fy sören vad kul det ska bli. Jag längtar så jag håller på att spricka.

Håret ska klippas på scenen i takt med hög musik och dans. Jag och Johanna fick vara stand-in för två modeller, och jag måste säga att Johanna gjorde det med bravur.

 

Adam & Eve heter min agentur. Min första fotoshoot. Vad tycks?


En liten (förhoppningsvis) trevligare bild ifrån Fredags, på förfesten innan Kagan. Fiskminen it is.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0