GRATTIS SIS!


Johanna - eller gums som du kallas av mig - idag fyller du 17.:-). Jag skulle vilja vara hos dig och sjunga "Ja må hon leva" så fint jag bara kan och sedan överlämna mina presenter. Men nu är jag i Tyskland och du är hemma. Men jag hoppas att du vet att jag tänker på dig idag! :-)

Gums är inte bara min syster, utan min bästa vän. Vi kan prata om allt, ja, exakt allt. Du har alltid funnits vid min sida då jag haft det jobbigt, och jag hoppas att du känner att jag varit där för dig då du haft det svårt. Samtidigt har vi också så otroligt många roliga minnen ihop. Vi har ju växt upp ihop, rest ihop, partajat ihop, gått i skola ihop, ja allt egentligen. Det är så himla skönt att ha en syster som man kan dela sina skratt (och kläder) med, det blir ju så mycket roligare då. Nej du gums, jag hoppas att du får en fin dag idag, för det är din dag, för 17 (höhö)!

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS ♥



   

Ja må hon leva, jaaaaaaaaaaa må hon leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0