Torsdag

Hej hej

Nu sitter jag djupt försjunken i den tyska grammatikens förlovade land. Johanna har landat i Basel! Sitter här och hoppas på att hon hinner med flygbussen 20.00 så att hon inte behöver vänta i Basel i 2 timmar. Jag känner mig färdigpluggad. Kan verkligen inte allt, men jag tycker det är svårt att lära sig grammatik genom att läsa det i en bok. Man måste liksom förstå det och tillämpa det i verkligheten för att förstå hur allt hänger ihop.

Vi får helt enkelt se hur det går på tentan imorgon. Nu kommer snart Johanna, och det ska bli otroligt skönt att live, face to face, få prata av sig lite. Jag har mycket att berätta om, och det kan jag tänka mig att syrran också har, hehe.

Måtte hon bara hinna med den tidiga bussen...

Wiedersehen

Kommentarer
Postat av: paps

Hej tjejer hoppas allt är ok!!ha nu kul!ok om ni hör av er kram paps.

2008-10-10 @ 11:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0