Känn pepp, känn pepp pepp pepp pepp pepp....

Imorgon åker jag till Sverige! Jag längtar...

...efter svensk husmanskost, efter svenskt lösgodis, efter korgar i affärerna, efter svenska tidnigar, men mest av allt längtar jag efter... (trumvirvel) .... Det faktum att man har tid på sig att packa ner sina grejer som man precis handlat i affären utan att stressa. Hihi.

Nej.

Jag skojade bara.

Jag längtar efter familjen såklart.... Hoppas ni inte gick på det andra som förvisso kan vara väldigt irriterande här.










 


Kommentarer
Postat av: Johanna

aaaah jag ar sa avis! Skulle kunna doda for svenskt losgodis just nu!

2008-10-30 @ 19:18:06
URL: http://prettymuchjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0