BOWLING

Som rybriken lyder; om tre kvart blir det bowlingturinering med några klasskamrater i Freiburg någonstans. Har inte full koll på var riktigt än, men kul ska det bli. Jag och Sara ska köpa Kinderägg, som kommer att vara förstapris till de lyckliga vinnarna.

Fick bekräftelsen på biljetterna hem igår, ska ju hem den 31a oktober för att fira pappas 50 årsdag med stor fest. Jag längtar lite tills dess. Inte för att jag ska hem till Tyringe igen, utan för att jag får träffa alla och dela med mig av mina upplevelser härifrån, samt för att få höra allt som har hänt er där hemma. Och att ge er en stor fet kram :-).

... Men om två veckor kommer i och för sig Johanna hit. Ja, det är två veckor kvar! Vad det går snabbt! Jag längtar efter gums. Helgen efter det kommer förhoppningsvis Ante och honom längtar jag också efter!

Nej nu blev det ett lite hem-längte-inlägg över det hela. Men så illa är det faktiskt inte. Jag längtar inte tillbaks till Hässleholm eller Tyringe, bara att få träffa alla åtminstone en timme och prata lite :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0