Champagnelunch

Hej mina älskade Sverige-vänner!

Hur mås dä?

Jag mår prima ballerina, för nu har jag börjat träna igen. Igår var första gången för mig & Sara på gymmet, och vilka moderniteter till träningsredskap de hade att erbjuda. Det räckte med att stoppa in ett chip så visste maskinerna vilka tyngder och mått som var bäst för mig. Brukar visserligen inte träna på gym, men jag har aldrig sett dess like.

Idag hade vi ingen lärare. Han är hemma i Sverige. Så dagens lektioner bestod mest av fjant-tyska och en massa skratt. Mitt skånska tysk-uttal bidrog till ett av dem, misstänker jag. Jag & Sara drog till en italienarrestaurang (minns inte vad den heter) och blev bjudna på champagne av servitören. 80 Euro per flaska kostade den, sa han och log nöjt. Vi däremot skulle plugga efter så vi kunde ville inte dricka av denna dyra dryck. Vi skämdes lite när vi gick därifrån.

Nu blir det träning på gymmet igen och efter det väntar nog med plugg. (Väldigt mycket plugg just nu).

Wiedersehen. 



Kommentarer
Postat av: Linda

Det är bara bra här hemma. Jag mår bra iaf. jag jobbar och står i=) Kul att höra att du har det bra:D Kerker är stolt över dig!

2008-09-09 @ 20:32:59
URL: http://bonnaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0