Det är kallt...

Var tog sommarvärmen vägen? Helt plötsligt är det 10° i Freiburg och för kallt att gå i kofta och sandaler. Okej, okej, jag vet inte hur det är hemma men ni har säkert redan klätt er för hösten, men det har då inte jag. Innan ville jag ha det lite kallare, nu vill jag min själ ha tillbaka värmen. Eller nej, inte den kvava värmen utan den sköna värmen.

Men i och för sig ska det bli mysigt med lite höst. I helgen fyller Henkini 25. Jag fick lite dåligt sammis igår för att jag förmodligen inte ska hem då, utan till Basel. Men jag lovar att kolla flygtider ändå, för dig Henkini! Inte vill man missa brorsans 25 årskalas.

Nu ska jag njuta av en varm kopp te, samtidigt som jag ska plugga. Sen blir det träning. Auf Wiedersehen.



Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0