Diskmedel, tack!

Kom precis hem från träningen. Skönt att få vara igång igen. Men jag är lite småirriterad måste jag erkänna. Vårt diskmedel är slut och min kära granne sa att hon fick ersättning för det hon köpte till lägenheten, och lovade därför i söndags att köpa. Saken är den att igår sov hon bort hela dagen och idag har hon inte varit hemma. Vasken väller över med disk (som för det mesta är hennes) och jag kan inte laga mat eftersom hon inte diskat sina grytor och stekpannor. Som tur var har jag en snäll klassis som heter Sara som bjöd in mig till hennes kök där jag kan laga min efterlängtade mat och där det dessutom inte är fullt av grytor med ingrodda rester. Uuuuuuuh! Jag har till och med städat våra toaletter idag så jag är liiiiiite småsur. Är där inte diskmedel imorgon träder ilskna jag fram. Eller nej jag kommer inte skälla på henne för hon är så söt och snäll. Men är lite diskmedel för mycket att begära!!!??????


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du ha gratis biobiljetter och presentkort? Bli medlem genom denna länk och du får 25 extra poäng..



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=72658

2008-09-24 @ 07:16:32
Postat av: Tanja

Hahah, ibland är man glad att man slipper tänka på sådant! Men nej det är absolut inte för mycket begärt!

2008-09-24 @ 10:59:51
URL: http://Imbobbybrown.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0