En välbehövlig paus...

Inser att jag skriver väldigt mycket om mitt pluggande just nu, och det kanske inte är det mest intressanta på denna jord. Nu har jag iallafall ett litet break, för efter ett tag slutar all viktig fakta, alla überviktiga ord, alla krångliga synonymer att gå in i skallen. Då kan jag inte bara sitta där och läsa på ändå för det hjälper ingenting. Därför har jag nu en liten paus.

Jag har varit på Kaufland och handlat två choklad, en coca cola, en schokodrink och lite annat gott som jag unnar mig under tiden jag sitter här och pluggar Berlinmurens fall.

Nej, nu blev det mycket om mitt pluggande ändå. :-S.




Jag får skriva om något roligare. Som att Gumz snart kommer hit. (Eller om en månad ungefär, men tiden går fort). Jag saknar gums. Här var vi på Gran Canaria - *BlaCk aNd WhItE* HiHIhI.



Kommentarer
Postat av: gums

jag saknar daj med gums!

2008-09-18 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0