It's Friday!

Idag har jag skrivit tenta nr. 2. På lappen vi fick som visade hur provet skulle se ut, stod det "Skriv kortfattat på högst en a4 om tre av följande ämnen...", något som bidrog till lite blandad tolkning i klassen. En hel a4 per fakta, eller en hel a4 allt som allt? Vår lärare hade ingen aning (kunde inte svenska) så det tog ett bra tag innan vi kunde sätta igång att skriva den där tentan, innan vi fick svar på hur vi skulle gå till väga.

Men nuuuuu.... Nuuuuu är jag pluggfri. Det känns nästan som att man måste öppna Landeskundeboken igen och läsa igenom "Essen und Trinken" än en gång för att vara säker på att man kan det. Men det behövs inte! För tentan är gjord! Wieeeeee!

Klockan fem idag blir det fotboll på Vauban. Sedan risottokväll med nästan hela klassen med pannkakstårta som efterrätt. Det ska bli såååå gott. Jag har inte ätit pannkakstårta sen Josses födelsedag -05. Jag längtar.

Kom precis hem från stan. Provade högklackat i en skoaffär med Amelie, vi måste ju öva oss nu ;). Sen gick vi förbi H&M, och som vanligt när jag är på H&M, kommer jag inte ut tomhänt. Visar sen! Och imorgon ska jag för första gången till Schweiz. Klassen ska till Basel på en liten dagstrip, blir jättetrevlig.

Adjöss!


Basel

Kommentarer
Postat av: Najnaah

Ååh, tack det samma:)

Ha en bra kväll^^

2008-09-19 @ 15:43:18
URL: http://najnaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0