I've been in Switzerland

Ja nu har jag varit i Schweiz. Vi kom iväg tillslut... :-)

Det var en väldigt trevlig dag i en väldigt trevlig stad. Vi var på konstmuseum, strosade runt i stan och var i den gamla katedralen.



   
   



1. Jag och Amelie tycker att det är kul i Basel 2. Jag & Elin läser Süddeutsche Zeitung 3. Jag och Rhein 4. Schweizisk idyll som alla vill fota (av någon anledning kommer Per plötsligt framför kameran och sjunger Sound of Music-låtar) 5. Jag och Amelie hoppsar på en gata i Basel 6. Hjalmar och Der Dinosaur 7. Framme i Basel! Vi mötte upp dem som varit smarta nog att ta pass med sig :-)

Nu ska jag fixa till mig, blir utgång ikväll! Förresten så kollar tyskarna leg på mig när jag handlar vin. "Redan sexton?" frågade kassörskan idag. Vadå? Ser jag ut som 15? :-S

Ha en kul kväll allihopa, och jag hoppas att festen hemma blir super! Hade velat vara med och fira Henkini!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0