James Bond-show!

Tjo mina glada läsare.

Kom precis hem från träning. Grymt skönt att träna såhär en söndagskväll kan jag säga. Idag var jag som sagt på lauftraining, och fyra personer från gallerian Breunninger var där för att titta på hur vi går och välja ut några modeller inför en kommande modevisning då James Bond har biopremiär. Och kan ni tänka er? Jag blev uttagen! Hur kul som helst ju! Gårdagen var ju hur lyckad som helst, ser fram emot natten mellan 5 och 6 november mer än aldrig förr. Jafg tycker att det är kul att vara på lauftrainingarna. Inte bara för att man får gå på "catwalk", nej, snarare för att människorna där är så trevliga. Jag upplever ingen konkurrens alls mellan tjejer som det brukar kunna vara, utan alla är pigga och glada och skämtar med varandra hela tiden. Dessutom ett ypperligt tillfälle att öva min tyska.

Hittade några bilder på nätet från gårdagens efterfest på Kagan, bilder på showen skall jag försöka få tag på! :-)







1. Jag & Eric dansar loss på högtalarna 2. Jag och Amelie 3. Jag, Gregor aka "Han som provar kläder" och Amelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0