Lördag



Det är lördag men det känns nästan som söndag. Jag har pluggat tyska ord så det står härliga till, och naturligtvis också unnat mig en välbehövlig paus. Idag på ett köpcentrum i Freiburg tillsammans med Sara. Köpte världens finaste armband som jag nu är kär i.

Vad som händer ikväll vet jag ännu inte men jag känner för att skaka rumpa :-). Tror dock inte att så många andra är på G för det. Inte när regnet öser ner så mycket som det gör nu. Men något blir det väl i allafall.

Igår tog några i klassen en öl i stan och gick därefter en runda för att se om det var gratis inträde på nån klubb. Men det var det inte så vi stack till Burger King och åt nattamat för att sedan gå hem. Och imorgon är det något jättekul som väntar, som jag inte vill berätta nu :-). Hihi.

Ha en bra dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0