Svensk?

Nu har jag precis kommit hem från bowlingen, och alldeles strax ska jag och Sara iväg och träna. Precis innan vi skulle ta spårvagnen till bowlinghallen var Sara tvungen att söka upp internetkillen Fabian. Vi fick gå in i hans studentkorridor och en tjej släppte in oss i rummet. Sara fick vackert prata på med Fabian på tyska, men sedan skulle jag och Sara bara växla ett par ord med varandra på svenska, och då dyker genast tjejen upp från ingenstans och säger "Vadå? är ni också svenskar?". Det visade sig att hon kom från Höör och pluggade juridik. Fruktansvärt skönt att få höra lite skånska :-).

Förresten har  min granne äntligen köpt diskmedel! Lycka! Jag kan laga mat/diska i mitt eget Küche!

Good bye, nu ska det tränas!

Kommentarer
Postat av: clara ♥

Vet du något bra ställe att proa på ?

2008-09-24 @ 23:14:08
URL: http://clarasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0