Detta inlägg skulle jag publicerat i morse...

... men jag var tvungen att rusa...

Morgen!

Idag börjar skolan klockan elva. Först har vi en egen lektion med ordkunskap/översättning, sedan har vi Kulturkunde med Klaus, som är heltysk och pratar tyska fruktansvärt snabbt. Jag trodde han pratade med oss precis som när han pratar med tyskar, men vi hörde honom då han pratade med en tysk och då var det riktig speed kan jag säga. Nog om det. :-)

I eftermiddag blir det nog fotbollsmatch mellan de båda wohnheimen. Kan nog bli spännande. Sedan blir det nog träning igen och igen och igen. Och plugg. Och posta brev och vykort till Farmor, Farfar & Mormor. Så där ser min dag ut idag. Ha en trevlig onsdag mina vänner.

Förresten. Idag ska man återuppleva Big Bang i miniatyr, vilket enligt vissa oroliga forskare kan leda till att hela Jorden slukas. Plötsligt inser man att man är ganska liten. Eller väldigt liten.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0