Vilken pers!

Hej... Är lite stressad nu, men jag hinner nog skriva lite om dagen såhär långt.

Jo, vi skulle ju till Basel idag, och ta tåget 9.15. Jag gick upp som vanligt och hade god tid på mig. Jag, Sebastian och Hjalmar skulle träffas på vår spårvagnsstation och ta spårvagnen 08.39. Men den gick istället 08.37 eftersom det är lördag. Jag sprang för att hinna med den, men icke. Sen kom jag på att jag glömt min mobil, så jag fick springa tillbaka, hämta mobilen och ta en spårvagn senare. Då kom Hjalmar springande - han hade försovit sig. Vi hann precis med en spårvagn som tog oss till stationen, och trodde vi skulle komma på tåget. Men utanför det stod våra klassisar, och såg bekymrade ut. Man måste ju ha pass med sig till ett icke-euland. Så här sitter jag nu, och har stoppat ner passet i väskan, och ska ta 10.15tåget mot Basel. Men nu måste jag kila, jag ska INTE missa mer idag!

Tschüs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0