Bilder från kontrasternas Berlin...

... Och nu tror ni att jag kommer att visa jättedjupa konstbilder, men april, april!




1. Jag och grüner Mann 2. Jakob i Gedächtniskirche 3. Jakob utanför Gedächtniskirche 4. Jag utanför Berliner Zoo 5. Jag hoppar


1. Jakob och catwalkbjörnen 2. Jag på Olof Palme Platz 3. Jakob och sjölejon 4. Pumba



1. Jakob och ormar 2. Kinesmat och tända ljus på hotellrummet 3. Jag på Alexanderplatz 4. Fernseheturm



1. Jag & Jakob i Fernseheturm 2. Jakob och Weltuhr 3. Djup kontrastbild I 4. Djup kontrastbild II


1. Jakob och muren 2. Jakob på Checkpoint Charlie 3. Jag och Jakob vid Brandenburger Tor

Kommentarer
Postat av: Beccis

ser ut som en trevlig och mysig weekend ni haft , klart vi ses när du kommer hem , ska bli kul att seees :D

2009-04-03 @ 18:47:01
URL: http://rebeccathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0