Måndag hela veckan

Någonting är väldigt fel med min dator. Mitt under skypesamtal, msnkonversationer, arbetsskrivande med mera, klickar det till och datorn dör. Helt utan förvarning. Ibland har jag lust att slänga skitet i väggen och njuta av synen av datordelar som ligger lite varstans i rummet. Men nej, det är inget alternativ. Någon datakunnig här?

Jag tror inte jag är ensam i lägenheten. Misstänker att mumien sover i tants rum, för inte är det tant som stannat hemma från jobbet inte. Nej, hennes väska och bananfodral är borta. Att det är någon annan i lägenheten märkte jag först efter att jag hade hoppat efter Katze och sjungit "Willyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy" jättehögt, och efter det att jag tagit sluttonen på Nessun Dorma.

Hoppas bara att mumien sover lika djupt som sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0