Freiburg från ovan

Alldeles strax ska jag bege mig iväg på träning. Jag trodde att jag skulle gå om tant ännu en gång (hade inte träffat henne sen jag kom hem... förräns precis nu) men hon kom precis. En försenad liten påskpresent fick jag minsann, iform av en liten Milka-påskhare i choklad. Hon fick av mig en påse svenskt, gott lösgodis, som jag hör att hon prasslar i nu.

Igår besteg delar av klassen Schlossberg. Eller ja, halva berget kom vi till. Sedan hittade vi en mysig fikaplats där vi slog oss ner och åt vår mat, drack vår dricka, samt snickelisnackade om allt möjligt. Det blev mörkare och mörkare, så vi fick se Freiburg från ovan även på kvällstid. Mysigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0