En helg med gums

Söndag idag. Något jag märker väldigt tydligt, eftersom jag bor precis vid en kyrka, som tidigt på morgonen drar av sisådär två-tre klockringningar. Jag hör också tant i köket då hon ringer upp sina vänner och småpratar lite med dem, tant är ju inte ledig mer än på söndagar, och då gäller det att prata igenom veckan som gått med vänninorna. Lägenheten är väldigt lyhörd, det kändes imorse som att tant stod inne i mitt rum när hon samtalade.

Nog om det. Sprang en runda idag och kände mig väldigt duktig. Har köpt gatwick expressbiljett, vilket får mig att inse att resan till London inte är långt borta. Tant drog förövrigt en djup suck då jag sa att jag skulle ut och resa igen, med glimten i ögat förstås.

Igår var jag hos Malin och åt marängsviss tillsammans med henne och Ursula. En lugn helg har det blivit för min del, men ack så skönt. Jag laddar batterierna till nästa helg istället! Hihi...

Nej min själ, nu väntar jag på att gums ska ringa, så att vi kan planera kommande resor!

Tschüüüüüüüü-üüüüüü-üüüüüüss


Jag och gumstema: Johanna på besök hos mig i december och vi förfestar/spelar kort med delar av den dåvarande klassen. Vad tycks om min UNO-hand?


Paprikachips kan vara den godaste chipssmaken på denna jord.


Johanna trodde att fotot skulle bli seriöst och fint. Tji fick hon!


Nu så!


Det var en otroligt kul kväll...


...skämt å sido. Det var det faktiskt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0