HEJ HOPP!

Nu är jag hemma i mysiga lilla Tyringe igen. Det var en lång dag igår som tog sin början redan klockan fem på morgonen. Jag och Elin hade inte sovit många timmar, men glada och övertrötta som vi var, hoppade vi raskt upp och tog oss fnissandes till flygplatsen.

Efter flyg och tåg togs jag emot på stationen i Hässleholm av Jakob, pappa och Johanna. Väl hemma fick jag också äntligen krama om mamma och Peter!

Idag har det städats och tvättats. Jag har umgåtts med Jakob och gått en runda till farmor och farfar i det så fruktansvärt kalla vädret. Ikväll ska jag, Jakob, Johanna och Mange se Luftslottet som sprängdes på bio och imorgon bitti blir det jobb hos farmor. Juletid är stressigt i affären, så det blir inget slapp här inte!

Ha det bra!


Jul -08. Julsång med mormor som ledare, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0