Hostelworld

Hej hopp!

En liten uppdatering från vårt hostel vill jag ge er innan vi går till sängs; nu har vi hela SEX timmars sömn kvar. Vi kommer inte vara i säng på en timme och då är vi nere i FEM.

Det känns som att vi kanske kommer att klara oss från övervikt, men om inte har vi en plan b. Väskan är noga packad, och skulle det vara så att vi möter mesar till incheckningsfolk drar vi enkelt upp några plagg som vi får slänga på oss.

IMORGON ÄR VI HEMMA. Jag kan inte fatta? Har haft så underbart roligt här i London med Elin och Tora. En resa som jag sent (aldrig) ska glömma! ♥

God natt mina vänner. Hoppas att vi syns väldigt, väldigt snart. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0