I ♥ Christmas

Hejsan!

Sitter i sängen just nu, vaknade av att min kära syster Johanna ringde för att prata igenom det sista inför morgondagen. Hon och Ebba kommer ju då!

 

Det blev inte så värst många bilder från vår Julafton i tisdags, men våra klappar fick jag minsann med. Det som låg i min julklapp, dvs i påsen, var ett fint, svartvitt kort från ett gammalt nummer av Vouge samt ett supersött armband från Sunday up market. Elin fick av mig i det röda paketet ett träd på vilket hon ska hänga smycken och Tora fick i det största paketet en jättefin och Torig tekopp.

Ikväll blir det jobb för min del. Tora provjobbade hos mig igår när jag var ledig, och ikväll ska hon dit igen. Det blir alltså delar av det gamla vanliga jobbteamet a la Dagmars, fast på Frog frozen Yoghurt i London. Med Ramadan, förstås.

Igår var jag och Elin på mysiga Kings road och handlade lite finfina saker. Jag undrar just hur det ska gå med vår packning när vi ska resa hem. Johanna och Ebba lär få ta med sig en hel del, eftersom det har shoppats ganska mycket här. Det kommer hursomhelst inte bli en Freiburg 08; dvs två gigantiska resväskor, fyllda till max och supertunga. Att jag klarade det själv är ett under, jag minns faktiskt inte hur jag gjorde.

Igårkväll såg vi New Moon på bio. Hade väl inga direkta förväntningar eftersom jag hört både ris och ros, så vi gick därifrån nöjda, med ett leende på läpparna. Den var faktiskt helt okej!

Ha det fint där hemma, bara 1,5 vecka kvar tills vi syns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0