I need to get ooouut

Heeeej! Nu är jag less på denna ledighet. Vi gör ju ingenting. Eller jo, det gör vi ju. Men man har ju nada rutiner. Söka jobb och så vågar jag inte göra riktigt än, eftersom vi måste få praktikum först. Nej, jag får vänta lite och fundera ut hur vi kan fördriva dessa döda timmar av ledighet.

Igår var det filmkväll hos Maria och Malin. Vi såg Christiane F - wir Kinder vom Bahnhof Zoo, en tung, verklighetsbaserad film om en 13årig flicka som tar droger och prostituerar sig.

Idag ska jag läsa lite filosofi, fika med klassisar och gå på konsert ikväll på KTS vilket kommer bli kul!

Imorgon har jag en lektion från 14 till 16.30 sen är jag ledig till tisdag. Men då ska jag ta tåget hem och vara hemma under den här lilla ledigheten ístället för att gå och dra här. Ska bli kul och komma hem, även om jag inte har varit här i Freiburg så jättelänge.

Pappa: aulawabbe =  Das Qualle


WG-party hos Maria i november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0