Krasch!

Jag blir så fruktansvärt frustrerad när det händer saker med materiella ting, som jag inte kan göra någonting åt. Nu är det min dator som för en stund sedan stängdes av med ett klick och bara slocknade. Det gick inte att starta den sen, för den klickade till och slocknade gång på gång. Jag vet inte var jag ska bli av.

Jag kände mig, under den halvtimmen av frustratiton, alldeles... ensam. För här sitter jag en söndagskväll och bill prata med alla hemma, och så slocknar datorn. Jag kan tänka mig att farmor och mormor inte fattar alls hur jag kan få såna ensamhetskänslor bara för att datorn kraschar. Kan egentligen inte förklara själv, det bara är så.

Nu funkar den i allafall, efter hjälp från Peter och Kalle. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0