2009!

Det som var bra med 2008 var att jag...

... Lyssnade på mig själv.

... Vågade lämna tryggheten hemma.

... Träffade så otroligt många nya och fina människor.

... Tog för mig otroligt mycket i nya, oanade situationer.

Och år 2009 ska jag (förutom ännu mer av ovannämnda)...

... Resa till USA! Jag vill, jag vill, jag vill!

... Besöka 3 andra av mig tidigare obesökta länder.

... Lära mig tyska flytande.

... Ha 20års fest!
 

+ en massa andra roliga, ännu okända äventyr så klart! Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: jozzzze

du SKA till london

2009-01-02 @ 15:58:43
Postat av: Johanna

Kommer du till Kalifornien kan du bo gratis hos mig!

2009-01-02 @ 23:01:14
URL: http://prettymuchjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0