Don't for a minute change the place you're in

Hej! Lördag förmiddag; det är mulet och lite ruggigt väder här. Ska snart bege mig ut på en powerwalk-runda som alltid.

Igår drog jag in till Maria & Malin i grannhuset, där vi, tillsammans med Alex och Ursula lagade toast och drack lite vin. Efter det tog vi oss ut i ösregnet, jag tror till och med det var snö. Och blixtrar. Nåja, vi stack till Wahlfisch och mötte upp John och snackade lite, innan vi begav oss till indieklubben.

Kvällen var rolig, men lite konstig. Jag fick en seriös lektion om indiekulturen, där jag fick veta att man säger att man lyssnar på "CURE" och inte "THE Cure", vilket var väääääldigt givande. Jag och Maria gick runt på klubben och diskuterade sopsortering med några nyfunna tyska vänner sedan lämnade vi Malin och Ursula och stack hem till en tysk som kallade sig Disko till dennes WG med två av hans mitbewohner. Vi stack dock ganska fort för att gå hem och sova.

Och nu sitter jag här. Elin kommer idag! Blir kul. Nej, hör ni. Powerwalk var det.
 

 



 

Yesterday; Malin, Jag, Maria, Ursula och indieklubben.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0