Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Guten Tag!

Solen skiner här nere i Deutsch!

Inatt sov jag som en stock och snoozade lääänge. Är inte van vid att sticka upp så tidigt än, eftersom dygnsrytmen hemma i Tyringe var liiiite annorlunda. Nu börjar jag iallafall komma in lite i rutinerna igen.

Hela klassen (utom Elin som ännu inte är kommen) stack till ett fik och drack lite kaffe och te och snackade lite efter skolan. Vi är bara 9 nu, men tre är helt nya, så det är skoj att lära känna lite nya människor. Kul på ett sätt att vi är så få, för då kan vi utan problem hitta på saker alla tillsammans - något som blev lite jobbigt när vi var 16 stycken.

Idag ska jag se till att ta mig en liten joggingtur eller powerwalk i det fina vädret. Förhoppningsvis ska jag över till Malin & Marias lite senare för lite kladdkaka.


Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0