Jammin'

Hej!

Är trött... sov inte jättemycket inatt. Så idag höll jag knappt ögonen öppna på den första lektionen, medans jag satt och fnissade med Malin, ganska odiskret under andra timmen. Övertrött.

Jag, Malin, Maria och Alex gick efter skolan till Lidl och köpte pan-pizza och en lite flaska rosévin som vi festade till det med lite nu under lunchen. Sedan spelade vi tysk mögmusik (drei weisse tauben och ich fahre 3:er BMW bl.a.) och spelade kort. Nu har jag precis varit hos hausmeister och fixat med kontraktet samt köpt tvättkort och skall alldeles strax tillbaka till Maria&Malins korridor för att jamma lite thin-whistle.

Later




Tysk med spikes ska jamma.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0