Packa smart?

Hej mina vänner! Hur är allt såhär i början av året?

Här är det bara bra. Har börjat slå mig att min tid i Tyringe börjar lida mot sitt slut och att det snart kan vara läge att börja tänka på packning inför kommande termin. Denna gång blir jag borta till slutet av maj, det vill säga fyra månader vilket betyder att jag stannar längre nu än vad jag gjorde innan. Jag känner inte för att åka tillbaka just nu, när man vet att alla inte kommer att vara där. Sedan tänker jag, att det kommer att komma sju helt nya personer, som säkert är hur trevliga som helst, och måttligt nervösa inför kommande vår.

Hur som helst; jag har lovat Malin och Alex att jag bara ska ta med mig packning i en resväska i år. Sist suckade Malin högt då hon såg (och kände) på mina bjässar till väskor och då vi släpade dem från Händel till Vauban, vilket är en resa genom hela stan. Givetvis bodde hon på högsta våningen också. Nej mina vänner, så blir det inte i vår :-). Längtar lite smått till jag får börja visa mina packningsskills för klassisarna.

Dessutom vill jag tillägga att min tid här i Skåneland har varit riktigt rolig! Umgåtts med vännerna, partajat, shoppat för hela våren, jobbat och tagit det lugnt. Men än är det inte över!

Ha det!


Jag kom i allafall hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0