Hejda för alltid...

...KabelBW!!!!!!

Jag fick precis det bästa mailet pa evigheter. Efter letanden efter Internetkillen pa Händel, kabelköp, fruktansvärt krangliga räkningar per e-post, besök pa posten eftersom vi inte kunnat betala räkningar pa annat sätt, efter timmar i telefonkö, efter klagomal, efter besök pa svensk bank samt allmän förvirring och sömnlösa nätter (överdrift) är jag nu uppsagd för alltid, fran detta hemska företag.

Jag trodde, i ärlighetens namn, att jag under minst en manads tid skulle behöva ringa runt, betala en massa skitavgifter, meddela om adressbyte med mera. Ett enkelt bekräftelsemail fran dem, där min uppsägning konstaterades, blev istället min underbara verklighet.  

Jag vann matchen med 5-4.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: paps

Bra Sofia.Just tell theme were to put it.

2009-03-03 @ 08:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0