Tisdag

Sitter här i sängen och försöker plugga språkhistoria eftersom jag har terminens andra tenta på fredag. Just nu kan jag inte koncentrera mig, utan ligger och tänker på allt som måste göras; storhandling, biljettbokning, pluggning, träning, praktikumletande, med mera.

Igårkväll kom jag hem från Berlin och det var helt underbart. Kunde knappt bli bättre och jag längtar tillbaka. Har inga bilder eller så än så länge. Det kommer, det kommer!

Nej min själ - ska det bli något gjort idag måste jag nog ta mig i kragen nu.

Adjö!


Det är jag och Katze som pluggar idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du hade det trevligt i Berlin:D

2009-03-31 @ 20:01:03
Postat av: Linda

Hoppas att du hade det trevligt i Berlin<3

2009-03-31 @ 20:02:10
Postat av: Anonym

Det är Linda som skrev nedanstående kommentar

2009-03-31 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0