fredag den 13e

Hej Liebe Freunde. Ett tag sedan jag skrev här sa nu hadejag tänkt uppdatera lite (med betoning pa lite) om vad som hänt under den senaste tiden.

Jag har börjat träna Uni-sport, tillsammans med 200 andra studenter. Vi springer runt i idrottshallen likt gnuerna i lejonkungen. Det är kul, och jag har träffat en jättetrevlig tjej pa träningen, som vill lära sig svenska. Perfekt för mig, da jag far tillfälle att prata tyska med en tysk.

Min tant ska köpa katt! Ja! Det är sant! Imorgon bitti kommer den, och jag har fatt i uppdrag att kolla upp namn. Namnförslag, tack! (Väldigt brattom med tanke pa att den kommer imorgon. Hon gillar inte namn som Tiger, Smulan, Mitzi, osv) Sätt igang!

Nej, nu ska jag bege mig hem till Ursula, sedan blir det ut nanstans. Ha dä fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0