Ändrade planer

Idag har jag och gums skypat någon timme för attt planera vår lilla tågluff i mitten av juni.

Och som jag längtar! Underbart ska det bli. Jag och gums på äventyr i Europa; kan sluta hur som helst, höll jag på att skriva, men nej, det kan bara sluta på ett sätt: LYCKAT.

Nu har vi som sagt planerat, och reservering utav vissa tågrutter kommer att göras idag, av Johanna. Nu har vi lagt till en dag och lagt till ett resmål - Luxemburg. Fan vad gött det ska bli att åka till Luxemburg, where everything happens!! (Synd att du inte kunde följa med, Lina, men Europa finns ju kvar, så också du och jag...).

Jag har en annan ändrad plan, men den håller jag tyst om lite till.

Förresten blev jag så himla shoppingsugen när jag försökte skriva om det tyska modet, så jag stack ner till stan och köpte mig en klänning. Hemlängtetröstshopping löser alla problem.


snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0