Drinkbaluns

God morgon...

Idag är jag ledig, så jag unnade mig en välbehövlig sovmorgon. Nu ska det dock inte tas mer lugnt! Jag ska skriva klart min litteraturuppgift, jobba med projektet, köpa roliga böcker på tyska till sommaren, lämna tillbaka mitt mensakort, skriva ut biljett, städa mitt rum, m.m. Ikväll/eftermiddag är det dags för ännu en avskedsfest!

Igår stack jag hem till Malin, där hon, jag och Ursula gjorde drinkar och åt tacos. Sedan skulle vi möta upp hela klassen på Bertolds, men bara hälften dök upp. Vi fem hade emellertid väldigt roligt, där vi satt på Aspekt café och drack drinkar. Vi hade bestämt oss för att skjuta på klubbandet till imorgon, men när vi väntade på sista straban, hann vi snabbt ner till fjortisstället nr1, för att kolla hur det såg ut, ta en bild och sedan gå.


Okej, jag beställde in drinken som var dyrast för att tjäna mest på den "Happy Hour" som Aspekt erbjöd där alla drinkar kostade 4,50 mellan åtta och tio på kvällen.


Såhär "god" var den...


Ursula, Malin och Lina hade iallafall beställt goda drinkar.


Jag och Elin med vår älskade Crazy Frog


Inne på 18 Months!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0