Fredag = chillin

Fredagarna verkar vara lika med slappedag här i Freiburg. Ikväll ska alla i klassen plugga. Fick förvisso ett sms av Zlatan, att jag kunde hänga med honom ut om jag ville, och visst, det hade varit kul. Men sist blev han lite kär i mig så jag vet inte om jag vill gå ut och dansa med han och hans vänner.

Vi får se. Jag tror jag går en runda på stan och ser vad som händer där!

Och ja, jag ska blogga om livet i Freiburg på jobbautomlands.se, trots att jag snart ska hem. Jag blev verkligen jätteglad, nu kan jag skriva om hur det är att leva här, och jag har verkligen insett nu på senare tider hur roligt jag tycker det är att skriva!

Dock är det lite problem med sidan nu, så jag kan inte börja blogga än. Imorgon eller på måndag är jag nog igång!

Jag hoppas att alla får en trevlig kväll. Fredagarna i Freiburg betyder som sagt hemmakvällar, imorgon blir det emellertid fart och fläkt! Ser fram emot det!

Just nu känns framtiden inte lika förvirrande längre...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0