grillafton

Åh, det var mysigt igår. Jag, Elin, Lina, Malin, John och Ursula satt ute på gröna IKEA-filtar i gräset ute i Vauban och åt mozarellapizza, drack vin och smaskade paprikachips.

Idag har jag jobbat liiiite på projektet, städat och provpackat. Herregud! Min väska är överfull och jag har fortfarande lite grejer kvar som måste med. Ska bli spännande att se hur det hela slutar...

Ikväll ska jag grilla med Katarina, hennes pojkvän Virgil, hans kompisar och kanske några klassisar som ännu inte stuckit hem. Det ska bli kul!

Jag bjuder på lite bilder från igår:









Nu ska jag handla grillvänlig mat! Tror att det lutar åt korv, jag är ju trots allt i Tyskland. Ska man äta korv, ska man göra det här. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0