JA!

Jag har kom precis från stan, där jag gjort min "orala" tenta, som jag så vackert kallar det, och glädjefikat på Journal med Malin och Ursula.

För det blev riktigt bra. Jag lämnade klassrummet med högsta betyg i både filosofi och tal, vilket innebär att jag nu har 18 poäng VG. Underbart! Imorgon är det översättningstentan och sedan blir det avskedsfest.

Det är bara det faktum att jag om en vecka faktiskt ska lämna denna stad som får det att kännas en aning vemodigt inom mig. Å andra sidan kommer jag hem, något jag verkligen längtat efter...





Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis kompiz! du o katze utgör ett fint par

2009-05-27 @ 22:30:37
Postat av: Anonym

föregående var ofc från moi. och nu har du 2, woho!

2009-05-27 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0