kreativt

Har försökt att skriva på min litteraturuppgift, men fastnat på design- & inredningsbloggen istället. Och jag blir pysselsugen. I massor. Problemet är bara, att när jag får en kreativ idé, är den kul fram tills dess att jag börjat med det.

Hade för någon vecka sedan en finfin idé om ett resealbum, där jag skulle sätta in foton från alla mina resor det senaste året. Jag framkallade bilder, köpte fotoalbum och hade massvis med idéer om hur det skulle se ut. Nu ligger albumet på skrivbordet, och nästan alla bilder ligger i kuvertet som jag fick dem i. Åh.

Design- & Inredningsbloggen var iallafall underbar. Finfina bilder och mycket inspiration! Jag vill göra om, måla, pyssla, vara kreativ.

Något jag ska se till att vara också.


Mitt resealbumsprojekt skall slutföras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0