TRÅK

Aaaaaah, jag är så jäkla trött på denna schemaläggning nu alltså.

Ledig var och varannan dag. Innan njöt man när det var helg. Nu är det kul när det är SKOLA, för då händer det något.

Fattar ni?! Nej, det gör ni nog inte.

Har ringt runt och frågat om någon vill hitta på något med lilla mig. Men ingen har ringt tillbaka. Snyft.

I väntan på samtal tänker jag gå in till stan för att se om nåt kul händer. Och köpa cuca. Sen ska jag hem och begrava mig i sängen och titta på en massa The Hills-avsnitt. Och dricka cuca. (Om inte någon ringer innan, dvs).

Jaja, imorgon ska vi iallafall ut och göra stan. Det ska bli kul. Och på söndag är det som sagt vinfest i Freiburg. Då ska vi träffas och dricka vin redan ett på dagen....




Imorgon är det min själ party!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0