Londonpics!




Jag och Josses lilla toddler Nico hade lite connection på Nerro.


Themsen är fin när det är lågvatten.


Pubande och tjejmys på Valborg.


Josefine har kanonkul!


På fredagen var det dags för turistande. Här är jag vid Bukingham Palace...


... Big Ben &  jag...


...här är jag vid Piccadilly Circus...


...och så har vi Harrods och jag!


Josefine var också med. Här pausar vi i Hyde park med god kinesmat...


...och här chillar Josse utanför Buckingham.


På fredagskvällen var det partaj. Sekunderna innan de äckliga 15åringarna kom och trakasserade oss, tog jag denna söta bild på Josse och Nikolina.


På lördagen efter sjukhusbesök, hängde vi i en park vid London Eye.


Lördagskväll var party igen. Josses kompis Rebecka fyllde 20, vilket firades med... sockervadd!!


Här öppnar hon champagneflaskan!


Vissa är känsliga för ljud och håller för öronen när champagneflaskan öppnas (nämner inga namn...).


En person posar. Två gör det inte. Kan ni gissa vem som gör vad?


Chill i vip-rummet där det fanns en massa röda sängar.


En god soppa och underbart Earl Grey-te på ett mysigt café i Barnes.


På väg mot tunnelbanan och flygplatsen.


Jag har haft en kanonkul helg i London!


Som sagt; kanonkul! Sekunderna innan jag går på tåget mot Gatwick Airport...


...och nu är jag påväg hem till lilla Freiburg igen.





Kommentarer
Postat av: paps

de ser ut som de va bra!!!!!

2009-05-06 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0