underbara onsdag

Hej bloggen. Här ligger jag i sängen och tittar på när Tora och Rakel äter frukost:


Vad har hänt sen senast?

Josse och Rakel har varit här, jag har jobbat mycket, sökt högskoleutbildning, vi har gått ut och dansat, druckit drinkar, lyssnat på bra musik, gått i Hyde park, fikat, pratat och haft det roligt.

Ikväll åker Rakel och Carro kommer. Innan dess ska jag, Elin och Rakel till topshop för att shoppa, det är nämligen löning idag! Ska dock försöka spara mina slantar så gott det går. Besöket på topshop idag är ett undantag, hehe. Man måste ju leva lite :-).

Måste erkänna att jag längtar hem till svensk standard; är nämligen måttligt trött på toaringar som inte sitter fast, toaletter som inte går att spola, stopp i vask, folk som inte diskar efter sig, att tvål inte finns att tillgå i badrummen, att man måste ta med sig toapapper till toaletten, att våra tändare är borta (och att vi därmed inte kan tända gasspisen), smutsig heltäckningsmatta, med mera...

Men... Jag klarar mig alltid. Tror dock inte att kommer uppskatta hemma så mycket som jag kommer att göra när jag reser hem. Inte för att jag inte har uppskattat det innan - ni fattar vad jag menar.

Vi hörs sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0