update av gumsweekend

För första gången på två veckor är det tomt i rummet. Kanske inte tomt, vi är ju trots allt tre som bor i samma rum, men tyst. I två veckor har det varit väldigt intensivt, men helt underbart roligt och mysigt. Mer ska det bli, för på fredag kommer Josse!

Igår åkte Jakob och det var hemskt att säga hejdå. Vi har haft det helt underbart! Innan dess var ju Johanna, Mange och Anders här, och jag har ju inte skrivit någonting om den helgen.

Därför tänkte jag skriva lite snabbt nu.

Onsdagen den 28e oktober mötte jag och Elin upp Johanna på Victoria. Hemma hade vi laddat med champagne och presenter för att fira hennes 18årsdag. Senare drog vi ut på Mahiki där vi dansade och träffade lite smålustiga människor.

Dagen efter fikade vi på vårt myskafé, jag skulle jobba kväll och blev inte klar förrän kvart över två på natten. På fredagen var det halloweenförfest i vårt rum (eller snarare i hela huset) innan vi drog ut till Leicster Square. Lördag betydde Camden och vi visade Anders tranceaffären. På söndagen mös vi på Brick Lane market och sedan jobbade jag. Måndag var jag ledig, och det blev turistande runt om i London. På kvällen stack Anders och Mange hem. Flickorna kvällsfikade på starbucks och var lite vemodiga över gums sista kväll med gänget. Dagen efter var det hejdå Johanna och hej Jakob.

Bilder och uppdatering av Jakobveckan kommer lite senare :-)


Idag blir det banken för mig. Ska växla in Jakobs gamla pund och powerwalka. Nu myser vi till julmusik!

Åh, igår när jag kom hem från jobbet och var lite ledsen för att Jakob hade åkt och för att cheferna var sura, då hade Tora och Elin tänt ljus, dukat upp chokladkaka och hällt upp iskall cuca! Helt underbara är mina gumsar...


...och Jakob också, såklart. Här i baren under pausen i We will rock you (som för övrigt var GRYM).


Höhö.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0