camden town

God morgon!

Det borde vara förbjudet att ha så sköna och mjuka sängar. Vi ligger och drar oss i timmar och nu är jag jätteseg. Det andra tjejerna jobbar nu så jag är själv och ska inte göra någonting. Kanske ta en liten promenad och njuta av kylan som sticker lite i ansiktet.

Igår var första dagen på jobbet och det gick mycket bra. Det verkar vara trevliga människor jag jobbar tillsammans med, och det känns bra att ha en annan svensk med i sällskapet. Ikväll är det dags igen och jag hoppas på lite mer folk; eftersom stället är nyöppnat är det inte många som känner till det.

Jag var ju i Camden igår och tog lite bilder med systemis. Här är lite av resultatet:






Jag avslutar med en bild på vår gata:

Här bor vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0