congratulations

Hejsan. Innan jag skriver något annat vill jag bara få in; GRATTIS PAPPA!

Här sitter jag, uppkrupen i soffan med en macka i näven och ett glas te i den andra och njuter av tystnaden. De andra tjejerna är och jobbar och klockan fem är det min tur. Idag jobbar jag till ett...

Igår var jag ledig. Tora började klockan tre och Elin slutade klockan tre. Det blev en liten runda på stan med båda, innan jag och Elin drog hem och slappade. Vi ringde gums, gjorde oss i ordning, drack vin och drog till Soho för att hämta Tora. Hon var inte klar så vi drog till tre olika klubbar i väntan på henne, men tröttnade och drog hem. Vi satt och fnissade ett bra tag hemma på rummet innan vi somnade gott. Idag har jag sovit läääänge och ska bara ta det lungt fram tills det att jag börjar.

Lite bilder från igår:











Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0