Tisdag

Ny dag, nya möjligheter.

Tog ett tag för mig att sova igår, folket här visar inte mycket till hänsyn. Det klampas i trappor, skriks, smälls i dörrar fram emot tre på natten, så jag låg och vred mig ett tag. Trots det känner jag mig idag utvilad!

Jag och Elin gick en runda i Hyde Park efter det att vi vaknat, sedan åt vi en mysig frukost på rummet. Hon stack precis och jobbade, och om två timmar börjar även jag.

Om en vecka kommer Gums hit, och en dag efter kommer även Anders och Mange. Efter det drar hela besökskarusellen igång, som (som det ser ut nu) inte stannar förrän i början av december. Vårt lilla rum kommer se ut som ett bombnedslag, I can tell!



Jag o gums i Basel, i väntan på tåget mot Milano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0