Muuuu you

God middag.

Idag har jag gjort.... INGENTING.

Jag låg vaken jättelänge på grund av högljudda och hänsynslösa människor i detta huset. Klockan tre sätter man väl inte igång hög musik? Klockan tre leker man väl inte tagen i trappan? Eller?!!

Sov iallafall länge, gick upp med magont, kröp ihop i soffan och webcamade med Jakob. Nu börjar den där magen ge sig. Kanske säger den ifrån att vi inte äter riktigt som vi ska? Det är ju inte direkt husmanskost här, inte.

Elin har slutat jobba, så jag och Tora väntar på henne, sen ska vi ut och göra stan lite innan gums kommer. Det finns ju lite finfina överaskningar som väntar henne här.

Nu ska jag sticka! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0