here she comes

HEJ

Här sitter jag lite småhungrig i soffan precis hemkommen från jobbet. Idag fick jag min första lön! Underbart!

Filmen igår var bra, men lite långtråkig. Vi satt i en minimal biosalong (mindre än Hässleholms lilla) som var trång som attan. Men nu har vi gjort det, iallafall.

Idag har jag städat hela huset. Ännu en av dom som bor här har fått bedbugs. Inte så trevligt, kanske. Anticimex ska komma någon gång nu inom det snaraste och göra oss av med de ovälkomna gästerna. Men ni kan vara lugna där hemma, ingen av oss tjejer i detta rummet har känt av några utslag eller liknande.

IMORGON KOMMER HON! Ska bli otroligt roligt! Jag anar att det kommer vara fullt upp nu i sex dagar framöver, men jag håller er uppdaterade!


Jag tror inte att Johanna kommer bli lika besviken på London som hon (vi) var här, i Luxemburg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0