saturdaaaaay

Hejsan

Hur är det idag? Här är det molnigt och ruggigt. Det står att det ska vara 16 grader här på datorn, och det kommer jag väl bli varse när jag går ut och går lite i Hyde Park.

Det är bara några dagar kvar till Johanna och gänget kommer. Det ska bli så himla kul!

Igår var jag ledig, mina tider kännns faktiskt himla bra, trots sena kvällar. Jag jobbar en kväll, är ledig en annan. Jobbar, är ledig. Jobbar, är ledig. Nästa vecka fick jag däremot hoppa in för nån som ska iväg, så det var ju lite otur. Hursomhelst, jag hämtade Elin på jobbet, gick en runda på stan, njöt av värmen. Vi drog hem när det mörknade, drack lite vin, åt, gjorde oss i ordning, väntade tills Tora kom hem och drog ut. Vi hamnade på Leicster Square och nån klubb som jag inte vet namnet på. Jag vet bara att det var massor av slisk där, så det var i princip omöjligt att dansa. Ja, om man inte ville bli omringad, alltså.

Det stängde tidigt så vi hoppade på första bästa buss - i helt fel riktning. Vi fick stå och vänta nånstans vid Liverpool Street, innan vi 45 minuter senare kunde somna gott i våra sängar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0